Προγραμματίζω: Σχολικό λεωφορείο


Χρησιμοποιώ το SratchJr και συνθέτω μία πόλη που έχει ένα σχολικό λεωφορείο και ένα σύννεφο σε κίνηση. Στην πορεία μαθαίνω πως μπορώ να κάνω ήρωες των ιστοριών μου να κινούνται και έτσι να ζωντανεύω τα κολάζ μου.



  • Να χρησιμοποιώ τα κομάτια πλαζ από τις ➔ Κινήσεις
  • Να χρησιμοποιώ την πράσινη σημαία για να εκκινώ την ταινία μου
  • Να συνθέτω ένα πλήρες πλαζ που ξεκινάει με το πάτημα τις πράσινης σημαίας

Σχολικό Λεωφορείο

Βίντεο Παρουσίασης


  1. Ανοίγω το πρόγραμμα SratchJr και επιλέγω το σκηνικό της πόλης
  2. Εισάγω ένα σχολικό λεωφορείο και χρησιμοποιώ τις 🅯 Όψεις για να να το μικρύνω ώστε να ταιριάζει στο συγκεκριμένο δρόμο
  3. Χρησιμοποιώ τα κομάτια παζλ των ➔ Κινήσεων για να μετακινώ το λεωφορείο μου χειρονακτικά αριστερά και δεξιά
  4. Χρησιμοποιώ τα κομάτια παζλ των 【 Συμβάντων, ➔ Κινήσεων και 】 Τερματισμού για να κάνω το λεωφορείο μου να κινείται μόνο του με δεξιά κατεύθυνση αφού πατήσω την πράσινη σημαία


  5. Εισάγω ένα σύννεφο και το κάνω να κινείται με αριστερή κατεύθυνση