Προγραμματίζω: Η Άμπι και ο Ντέβιν συνομιλούν


Ας χρησιμοποιήσουμε το Scratch και ας κάνουμε δύο φίλους να συνομιλούν για το σχολείο τους. Με αυτό τον τρόπο θα μάθω να συγχρονίζω τα κείμενα των ηρώων μου έτσι ώστε να πετύχω μία όμορφη και αληθοφανής συνομιλία.




  • Να αλλάζω το σκηνικό μου χρησιμοποιώντας τα έτοιμα σκηνικά του Scratch.
  • Να αλλάζω τον ήρωα μου και να χρησιμοποιώ έτοιμους ήρωες του Scratch
  • Να κάνω τους ήρωες μου να μιλούν συγχρονισμένα
  • Να κάνω τους ήρωες μου να αλλάζουν ενδυναμία σε τυχαία χρονικά διαστήματα έτσι ώστε να φαίνεται πιο αληθοφανής η συνομιλία τους

Παρουσίαση

  • Μάθημα 1ο: Δημιουργώ τον ακόλουθο διάλογο μεταξύ των ηρώων μου. Κάθε κείμενο αλλάζει μετά από τρία δευτερόλεπτα:
    • Aμ: "Καλημέρα Ντέβιν, τι κάνεις;"
    • Ντ: "Καλημέρα Άμπι! Μια χαρά, εσύ;"
    • Aμ: "Μια χαρά! Πέρασα πολύ ωραία χθες στην εκδρομή του σχολείου!"
    • Ντ: "Μπράβο Άμπι, και εγώ! Ήταν τέλεια!"

    • Υπόδειξη: Στην αρχή μπορώ αντί για τους κανονικούς διαλόγους να κάνω τους ήρωες μου να λένε αριθμούς εναλλάξ "1, 2, 3, 4" και στη συνέχεια να αντικαταστήσω αυτούς τους αριθμούς με τους κανονικούς διαλόγους. Σε αυτή την περίπτωση η Άμπι θα ξεκινήσει λέγοντας τους μονούς αριθμούς (1, 3, 5...) ενώ ο Ντέβιν θα συνεχίσει λίγο αργότερα με τους ζυγούς (2, 4, 6...)

  • Μάθημα 2ο: Αλλάζω την ενδυμασία των ηρώων μου σε τυχαία χρονικά διαστήματα