Προγραμματίζω: Μπομπ Σφουγγαράκης


Ας συναρμολογήσουμε το Βυθό του Μπικίνι και ας δημιουργήσουμε ένα μικρό επειδόδιο με τον πολυαγαπημένο μας Μπομπ Σφουγγαράκη και τον κύριο Καβούρη.


  • Να κάνω λήψη τα σκηνικά και τους ήρωες μου από το διαδίκτυο.
  • Να κάνουν οι ήρωες μου μία συνεχόμενη επαναλαμβανόμενη κίνηση
  • Να κάνουν οι ήρωες μου συγχρονισμένες συζητήσεις

Παρουσίαση

  • Μάθημα 1ο: Κάνω λήψη όλους τους ήρωες και τα σκηνικά που βρίσκονται παρακάτω, μέσα στο φάκελο "Τα Έγγραφά μου\Το Τμήμα μου\Μπομπ Σφουγγαράκης"
  • Μάθημα 2ο: Κάνω ένα νέο έργο στο Scratch με το όνομα Μπομπ Σφουγγαράκης και εισάγω τους ήρωες και τα σκηνικά μου όπως εμφανίζονται παραπάνω
  • Μάθημα 3ο: Κάνω τους ήρωες μου να κινούνται μέσα στο Βυθό του Μπικίνι
  • Μάθημα 4ο: Φτιάxνω διάλογο μεταξύ του Μπομπ Σφουγγαράκη και του κυρίου Καβούρη που μιλάνε για το ρεπό του Μπομπ:
    • Μπ: "Καλημέρα, κύριε Καβούρι!"
    • Κα: " Καλημέρα, Μπομπ!"
    • Μπ: "Μπορώ σήμερα να λείψω από τη δουλειά;"
    • Κα: " Όχι βέβαια, τα είπαμε αυτά!"
    • Κα: " Λεφτά, λεφτά, λεφτά, λεφτά!!!"

    • Υπόδειξη: Στην αρχή μπορώ αντί για τους κανονικούς διαλόγους να κάνω τους ήρωες μου να λένε αριθμούς εναλλάξ "1, 2, 3, 4" και στη συνέχεια να αντικαταστήσω αυτούς τους αριθμούς με τους κανονικούς διαλόγους. Σε αυτή την περίπτωση η Μπομπ θα ξεκινήσει λέγοντας τους μονούς αριθμούς (1, 3, 5...) ενώ ο κυρ. Καβούρης θα συνεχίσει λίγο αργότερα με τους ζυγούς (2, 4, 6...)


    Σκηνικά:
    Ήρωες: