Προγραμματίζω: Περνάω το δρόμο...


Ο καλύτερος και πιο διασκεδαστικός τρόπος να εξασκηθώ στο περιβάλλον Scratch είναι προσπαθώντας να φτιάξω ένα δικό μου παιχνίδι. Το παιχνίδι μου θα αφορά μία γατούλα που προσπαθεί να διασχίσει το δρόμο. Δυστυχώς όμως περνάνε συνέχεια αυτοκίνητα και η γατούλα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική. Εάν κάποιο αυτοκίνητο αγγίξει τη γατούλα τότε χάνει και γυρνάει στην αρχή. Στόχος του παιχνιδιού είναι η γατούλα να περάσει τον δρόμο με ασφάλεια για να καταφέρει να φτάσει στο μπολ και να πιει γάλα.


  • Να κάνω λήψη τα σκηνικά και τους ήρωες μου από το διαδίκτυο.
  • Να εισάγω τους ήρωες και τα σκηνικά μου σωστά στο πρόγραμμα Scratch
  • Να κάνουν οι ήρωες μου μία συνεχόμενη επαναλαμβανόμενη κίνηση
  • Να κάνω ένα ήρωα να κινείται με τα βελάκια από το πληκτρολόγιο
  • Να κάνω κάποιους από τους ήρωες μου να μιλάνε όταν συμβαίνει κάποιο συμβάν στο παιχνίδι μου
  • Να κάνω κάποιον ήρωα να κερδίζει ή να χάνει ανάλογα με το τι θέλω να επιτύχω στο παιχνίδι μου

Μάθημα 4 - Παρουσίαση

Παιχνίδι

  • Μάθημα 1ο: Κάνω λήψη όλους τους ήρωες και τα σκηνικά που βρίσκονται παρακάτω, μέσα στο φάκελο "Τα Έγγραφά μου\Το Τμήμα μου\Παιχνίδι - Περνάω το δρόμο"
  • Μάθημα 2ο: Κάνω ένα νέο έργο στο Scratch με το όνομα Περνάω το δρόμο και εισάγω τους ήρωες και τα σκηνικά μου όπως εμφανίζονται παραπάνω
  • Μάθημα 3ο: Κάνω τη νταλίκα και το λεωφορείο να κινούνται πάνω κάτω στο δρόμο
  • Μάθημα 4ο: Κάνω τη γάτα του παιχνιδιού να κινείται με τα βελάκια από το πληκτρολόγιο
  • Μάθημα 5ο: Κάνω τη νταλίκα, το λεωφορείο και το μπολ να μιλάνε όταν τα αγγίζει η γάτα
  • Μάθημα 6ο: Ολοκληρώνω το παιχνίδι μου κάνοντας τη γάτα να χάνει όταν αγγίζει τη νταλίκα ή το λεωφορείο και να κερδίζει όταν αγγίζει το μπολ

    Σκηνικά:
    Ήρωες: