Προγραμματίζω: Η Έβερη μαθαίνει να περπατάει


Ας χρησιμοποιήσουμε το Scratch και ας κάνουμε την Έβερη να περπατάει πάνω κάτω στην πόλη. Σκοπός να είναι να περπατάει συνέχεια χωρίς εμείς να χρειάζεται να κάνουμε κάτι. Σαν τελική προσπάθεια θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το περπάτημα της όσο πιο αληθοφανές γίνεται. Ευτυχώς ο ήρωας Έβερη του Scratch διαθέτει ήδη αρκετές ενδυμασίες που δημιουργούν μία όμορφη και ομαλή κίνηση όταν περπατάει.



  • Να αλλάζω το σκηνικό μου χρησιμοποιώντας τα έτοιμα σκηνικά του Scratch.
  • Να αλλάζω τον ήρωα μου και να χρησιμοποιώ έτοιμους ήρωες του Scratch
  • Να κάνω τους ήρωες μου να πηγαίνουν πάνω κάτω και να αλλάζουν τις ενδυμασίες τους

Μικρό σποτ

  • Μάθημα 1ο: Βάζω ένα σκηνικό πόλης και την Έβερη στο παιχνίδι μου. Στην πορεία μαθαίνω να μεγαλώνω, να μικραίνω και να αφαιρώ τους ήρωες μου
  • Μάθημα 2ο: Μαθαίνω στην Έβερη να περπατάει πάνω κάτω αυτόματα και να αλλάζει τις ενδυμασίες της έτσι ώστε να φαίνεται πιο αληθοφανής το περπάτημα της