Γιορτές: Πασχαλινά αβγά σε cartoon


Φτιάχνω μία διασκεδαστική ταινία με ένα λαγουδάκι που μαζεύει πασχαλινά αβγά από τον κήπο του.




  • Δημιουργώ μία ταινία κινουμένω σχεδίων για το Πάσχα:
    • Στήνω την πρώτη σκηνή της ταινίας μου με λουλούδια, πασχαλινά αβγά, το λαγουδάκι, το καλαθάκι και την πινακίδα του τέλους
    • Το λαγουδάκι μαζεύει τα αβγά που είναι τριγύρω και τα πηγαίνει στο καλαθάκι του
    • Στο τέλος το λαγουδάκι βάζει το καλάθι με τα αβγά στο κεφάλι του και φεύγει από τον κήπο

Βίντεο Οδηγιών

  1. Κάνω λήψη στον υπολογιστή μου όλων των μορφών και του υλικού που υπάρχει παρακάτω
  2. Δημιουργώ μία καινούργια ταινία κινουμένων σχεδίων και εισάγω από τον υπολογιστή μου όλο το υλικό που κατέβασα στο Pivot
  3. Τοποθετώ όλες τις μορφές στα σωστά σημεία του σκηνικού και δημιουργώ το πρώτο "καρέ" του φιλμ
  4. Αποθηκεύω στον υπολογιστή μου την ταινία μου με το όνομα "Πασχαλινά αβγά"

    Σκηνικό: