Κινούμενα Σχέδια: Τα πρώτα βήματα


Κάνω τα πρώτα μου βήματα στη δημιουργία των δικών μου κινουμένων σχεδίων.



  • Βλέπω πως το λογισμικό Pivot Animator χρησιμοποιεί την τεχνική του "φιλμ" για να φτιάχνει ταινίες κινουμένων σχεδίων και εξερευνώ τις βασικές του δυνατότητες.:

    • πως δημιουργώ "καρέ"
    • πως κουνάω μία μορφή
    • πως μεγαλώνω και μικραίνω μία μορφή
    • πως αλλάζω χρώμα σε μία μορφή
    • πως αλλάζω κατεύθυνση σε μία μορφή
    • πως βάζω νέες μορφές στην ταινία μου
    • πως σβήνω μορφές και καρέ από την ταινία μου
    • πως φέρνω μπροστά μία μορφή
    • πως βλέπω ή σταματάω την ταινία μου
Βίντεο Οδηγιών
  1. Φτιάχνω μία δική μου ταινία με ένα ανθρωπάκι να κάνει γυμναστική.
  2. Το ανθρωπάκι γυμνάζει το χέρι του, κάνοντάς το να κινείται συνεχώς σε κύκλους. 
  3. Αποθηκεύω την ταινία μου στον υπολογιστή μου δίνοντας τη το όνομα "Γυμναστική"
  4.  Στέλνω την ταινία μου στην η-Τάξη στην Εργασία "Κινούμενα Σχέδια: Τα πρώτα βήματα"