Κινούμενα Σχέδια: Σκηνικά


Τα σκηνικά είναι εικόνες που μπαίνουν στο υπόβαθρο των ταινιών και περιέχουν μόνο τα στοιχεία που δεν κινούνται ποτέ. Προσθέτουν προοπτική, χρώμα και χαρακτήρα στις ταινίες μας και για αυτό θεωρούνται σημαντικά στη δημιουργία κινουμένων σχεδίων.



  • Παρακολουθώ το βίντεο και μαθαίνω να βάζω σκηνικά στο λογισμικό Pivot Animator από:

    • τις αποθηκευμένες ζωγραφιές μου στο TuxPaint
    • από τον υπολογιστή μου
    • από το διαδίκτυο
Βίντεο Οδηγιών

  1. Κατεβάζω ένα από τα παρακάτω σκηνικά στον υπολογιστή μου.
  2. Eισάγω το σκηνικό που κατέβασα σε μία καινούργια ταινία και κάνω το ανθρωπάκι να περπατάει μέσα σε αυτό
  3. Αποθηκεύω την ταινία μου στον υπολογιστή μου δίνοντας τη το όνομα "Σκηνικά"
  4. Στέλνω την ταινία μου στην η-Τάξη στην Εργασία "Κινούμενα Σχέδια: Σκηνικά"
  5. Για κάθε σκηνικό προσφέρονται δύο μεγέθη ώστε να διαλέξω το μέγεθος που θα ταιριάξει καλύτερα στον υπολογιστή μου.
    Ανατολή ηλίου
    Ηλιοβασίλεμα
    Χριστουγεννιάτικο δωμάτιο