Κινούμενα Σχέδια: Στήνω τη σκηνή μου


Φτιάχνω το πρώτο "καρέ" από το φιλμ μου "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα"



Είμαι έτοιμος να στήσω τη σκηνή μου ακριβώς πριν ξεκινήσει την ταινία μου. Όπως στο θέατρο έτσι και στην ταινία μου πριν ξεκινήσει η παράσταση πρέπει να τοποθετήσω τους ηθοποιούς και τα αντικείμενα μου στα σωστά σημεία. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος έτσι ώστε η ροή του σεναρίου μου να υλοποιηθεί ακριβώς όπως το έχω σχεδιάσει.

  • Εξερευνώ νέες δυνατότητες του Pivot:
    • Πως κατεβάζω από το διαδίκτυο νέες κινούμενες μορφές και σκηνικά
    • Πως στήνω όλες τις κινούμενες μορφές πριν ξεκινήσω την ταινία μου και για ποιο λόγο
    • Πως μετακινώ κινούμενες μορφές μπροστά ή πίσω από άλλες κινούμενες μορφές

Βίντεο Οδηγιών

  1. Θυμάμαι την ιστορία "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα" έτσι ώστε να τοποθετήσω αργότερα τις μορφές μου στα σωστά σημεία του σκηνικού
  2. Κάνω λήψη στον υπολογιστή μου όλων των μορφών και του υλικού που υπάρχει παρακάτω
  3. Δημιουργώ μία καινούργια ταινία κινουμένων σχεδίων και εισάγω από τον υπολογιστή μου όλο το υλικό που κατέβασα στο Pivot
  4. Τοποθετώ όλες τις μορφές στα σωστά σημεία του σκηνικού και δημιουργώ το πρώτο "καρέ" του φιλμ
  5. Αποθηκεύω στον υπολογιστή μου την ταινία μου με το όνομα "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα"

    Σκηνικό: