Κινούμενα Σχέδια: Γυρίζω την ταινία μου


Γυρίζω την ταινία μου "Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα"



Είμαι έτοιμος να στήσω τη σκηνή μου ακριβώς πριν ξεκινήσει την ταινία μου. Όπως στο θέατρο έτσι και στην ταινία μου πριν ξεκινήσει η παράσταση πρέπει να τοποθετήσω τους ηθοποιούς και τα αντικείμενα μου στα σωστά σημεία. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος έτσι ώστε η ροή του σεναρίου μου να υλοποιηθεί ακριβώς όπως το έχω σχεδιάσει.


Εξερευνώ νέες δυνατότητες του Pivot:
  • Πως ενώνω μία κινούμενη μορφή σε συγκεκριμένο σημείο μίας άλλης κινούμενης μορφής
  • Πως τραβάω τα καρέ μου (φωτογραφίες) έτσι ώστε η κίνηση των ηθοποιών μου και των αντικειμένων να είναι ομαλή στους θεατές

Βίντεο Οδηγιών


  1. Ανοίγω την ταινία Ο Παύλος στολίζει για τα Χριστούγεννα (πρώτο καρέ) που είχα αποθηκεύσει στο προηγούμενο μάθημα.
  2. Αρχίζω να τραβάω φωτογραφίες της ταινίας μου σιγά σιγά έτσι ώστε η κίνηση του ηθοποιού μου και των αντικειμένων να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή
  3. Αν θέλω χρησιμοποιώ τη "ροή σεναρίου" που είχα γράψει παλιότερα για αυτή την ιστορία αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο, μπορώ να χρησιμοποιήσω τη φαντασία μου για να δημιουργήσω μία καινούργια πλοκή
  4. Αποθηκεύω την ταινία μου όταν τελειώσω και την στέλνω στην η-Τάξη μου στην Εργασία "Κινούμενα Σχέδια: Γυρίζω την ταινία μου"